L

XL-Bygg säger tack med reklamkampanj

I en ny reklamkampanj tackar XL-Bygg sina kunder för att man får vara med och hjälpa till i byggprojekten. Kampanjen är en del av företagets långsiktiga arbete för att befästa positionen som branschens bästa lagspelare.

Enligt XL-Bygg är deras medarbetares engagemang och deras ”det-fixar-vi”-attityd som kunderna uppskattade mest.

-Vi uppfattas helt enkelt som branschens bästa lagspelare och det är en position som vi nu ska befästa, både internt och externt, säger Erik Öhlin, marknadschef på XL-Bygg.

Han berättar att Internt arbetar XL-Bygg med att stärka lagkänslan och öka kompetensnivån hos alla sina anställda, oavsett position.

-Alla våra medarbetare ska känna samma stolthet och glädje över att få vara en del av våra kunders arbetslag. Det är också i den stoltheten och glädjen XL-Bygg tar avstamp i vår nya reklamkampanj.

Per Gidlund E-mail:
Publicerad 2018-09-23 15:58:33

Länk till nyhetsarkivet