Järn Bygg Färg
    Facebook Twitter Instagram
    Järn Bygg Färg
    • Hem
    • Om oss
    • Prenumerera
    • Annonsera
    • Kontakta oss
    • Debattera
    Järn Bygg Färg
    Nyheter

    Storsatsning på Bolist

    2022-03-31
    Foto: Bolist.
    Dela
    Facebook LinkedIn E-post

    Mestergruppen fortsätter att satsa på varumärket Bolist. Nu lanseras ett nytt kommunikationskoncept som tar fasta på det lokala entreprenörskapet och att Bolists cirka 170 varuhus finns i hela Sverige.

    I höstas lanserade Bolist ett nytt butikskoncept och nu fortsätter kedjan sin varumärkessatsning med sitt nya kommunikationskoncept: ”Vem du än är, var du än bor”, som på ett underhållande och särskiljande sätt ska lyfta fram den unika närheten till kunderna, oavsett var de bor.

    – Det unika för Bolist är den starka lokala förankringen över hela Sverige och vår närhet till kunderna; det är en position vi nu ska förstärka samtidigt som vi vill öka varumärkets kännedom, säger Eddie Andersson, marknadschef på Bolist.

    Han framhåller att Bolist kommer att fokusera på relevant och emotionell kommunikation som ska positionera kedjan på marknaden.

    – Den här kampanjen blir startskottet på vår största varumärkessatsning någonsin med det självklara målet att få ännu fler nöjda kunder och ökad försäljning.

    (Visited 1 times, 1 visits today)

    Verkstadstidningen Förlags AB

    Co / Järn Bygg Färg

    Box 2082

    169 02 SOLNA

    Vx 08-514 934 00

    mats.thoren@vtf.se

    (Visited 2 times, 1 visits today)

    Få nyheter i mailen
    © 2023 Järn Bygg Färg - Branschtidningen för Järn-, Bygg- & Färghandlare

    Skriv ovan och tryck Enter för att söka. Tryck Esc för att avbryta.