Mapei lanserar nu Ultraplan Zero som används interiört för avjämning och utjämning av nivåskillnader. Används på nya eller befintliga underlag som förberedelse för alla typer av golv, där hög motståndskraft mot belastningar och trafik och/eller där mycket snabb golvbeläggning krävs.
Bläddrar: Produktnyheter
Geberit lanserar en ny exklusiv spolplatta med en unik stilren design som integreras på ett elegant sätt i badrummet. Den nya spolplattan Geberit Sigma40 sticker ut från mängden med sitt minimalistiska, ultratunna och exklusiva utseende.
Detta smarta verktyg är en lösning som kombinerar både slipplatta och appliceringsdyna i ett – allt du behöver för att förvandla din altan från trött till toppskick, enkelt och snabbt.
Mova lanserar nu Mova 600 och Mova 1000, två nya generationer av prisvärda robotgräsklippare som utmanar marknaden genom att erbjuda avancerad teknik och premiumfunktioner till ett mer tillgängligt pris.
För att möta framtidens designkrav på vackra och slitstarka fasader har Hardie Architectural Panel, den populära fasadbeklädnaden från James Hardie, nyligen utökats med en spännande palett av sex nya färger och en ny tjocklek – vilket öppnar upp för ännu fler möjligheter.
Finnfoam är stolta över att lansera FF-FLOOR, en banbrytande grundlösning som gör det möjligt att halvera klimatavtrycket jämfört med traditionella platta-på-mark-lösningar.
Den senaste generationen av Prestige-serien har en ny stilren design, lyxiga detaljer och finesser och smarta funktioner som tar grillning till nästa nivå.
Buzon är en ledande aktör inom utveckling, tillverkning och distribution av justerbara piedestalsystem. Dessa system används för att skapa stabila och hållbara ytor runt pooler, på terrasser och uteplatser.
Dreame fortsätter att revolutionera trädgårdsskötseln med lanseringen av Dreame A1 Pro och Dreame A2, de senaste tillskotten i Dreames framgångsrika serie av robotgräsklippare.
Rockpanel har länge fokuserat på hållbarhet och brandsäkerhet. Med lanseringen av Made from Stone vill de ytterligare befästa denna position gentemot arkitekter och entreprenörer. Konceptet, som omfattar produkter med A2-brandklassificering och Cradle to Cradle Silver-certifieringar, gör det enklare att välja både trygga och mer slitstarka fasadlösningar.